funderingar..

...våran bil är tydligen inte gjord för kyla.. varenda gång graderna sjunkit under 20 grader så har bilen pajat.. samma fel alla gånger dessutom, så nu har vi haft den på verkstaden för tredje gången på två månader... men nu hoppas vi att den ska vara rustad för, och klara av Åreklimatet..

...Är inte meningen med en morgontiding att man ska läsa den på morgonen?? Jag antar att Åre ligger för långt bort från "stan" för att kunna leverera tidningen innan jag går till jobbet på morgonen. Så jag får läsa tidingen på kvällen när jag kommer hem. Tror vi säger upp prenumerationen efter att denhär gratismånaden är avklarad.

...Jag trodde att alla som bor/jobbar i och runt Åre viste vad gott värdskap är för nått. Ta tillexempel busschauffören som kör den bussen jag brukar ta hem från jobbet de fredagar jag jobbar.. han hälsar på alla nya passagerar och hälsar oss välkoma ombord när vi kliver på. Det är sånt som gör att man verkligen vill åka buss. Men sen finns det en annan buschaufför, som jag tyvärr åker oftare med. Han är så ointresserad av oss passagerare att han får mig vilja lägga mig framför bussen istället för att gå på bussen och betala för att få åka med honom.. usch! 

...Mage-rumpa-lår passet på Gold´s är det bästa som finns! Idag fick vi tillochmed geléhjärtan efter passet av Mia som är instruktör, bara för att det är alla hjärtans dag på söndag! Jag vill ha fredag hela veckan!

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-25 @ 21:48:23
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0