vardag

Med Lars Winnerbäck dånande genom bilens högtalare och foten som trycker lite extra mot gaspedalen, vägen svänger mittimellan Brattland och Såå och Skutan tornar helt plötsligt upp sig framför mig.
Det är så mäktigt att se Skutan där, man ser ända upp till toppstugan, hela skutan ser man! Då inser man hur liten man är, och hur mäktig naturen är.
Det är ett sånt lugn som infinner sig i kroppen!
Ljuvligt är det!




...Jag kanske stannar här ett tag vi kanske hittar nått att bygga upp en vacker dag jag måste bara hitta en roll hon sa ta min hand jag följer dig vi ska åt samma håll...


Kommentarer
Postat av: Impad svärmor

Visste inte att det i dig bor en liten poet

Ingen hemlighet att du kan måla o kanske som Monet

Att du med pärlor sitta o pilla

Det kan ju få en att börja dilla

Så ut med det bara

Det är ingen fara



Nu ska jag lägga av

Men du ingivelse gav



Sov gott

Vi väntar smått



Puss puss

Suss suss

2009-09-02 @ 21:16:15
Postat av: c a s p e l i h n a

Blir väldigt fundersam när svärmor skriver: "vi väntar smått".. ?!!

2009-09-03 @ 14:37:12
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Uterus lös svärmor lugnar

Hej lilla hjärtat!

Int behöv du vaaa orolii. Du vet ja ä ett pengarör o grabben e inte lagd åt de hålle. Men kaniner ha ja läst gör e på 10-15 sekund. Gnagde av näte o va dä inne ihop e stunn. Nu bäddas de för fullt, vi få väl se va de bli av.....

2009-09-03 @ 18:21:44
Postat av: sandra

hej sötis

har du gjrt idag då?

kram

2009-09-03 @ 20:14:11
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0