tv-hösten har börjat

Ja, nu har tv-hösten satt igång. Nya avsnitt och nya serier att kolla på i höstmörkret.
I går var det ju dags att åka på kryssning igen med nya avsnitt av Färjan. Å lite senare i gårkväll var det dags för första avsnittet av Roast på Berns. Det kan nog bli kul att kolla på det i höst.. om jag orkar hålla mig vaken så länge.. är inte så säker på att jag kommer se så många hela program av det.. hehe!

Och ikväll är det äntligen dags för Idol 2009!
Det är ju blandningen av skadeglädje och beundran som gör att man slaviskt måste kolla på det!

Men jag har Greys Anatomy-abstinens u! När börjar de nya avsnitten?? Har jag missat nått?? Måste ju vet vad som händer med Izzie och George..
Ja, jag är besatt!


Kommentarer
Postat av: sandra

hej sötis allt bra?

kram

2009-09-08 @ 21:28:25
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Missade Gordon svärmor

Vaknade en dag för sent o missade raringen igår. Men idag har farsan hållit tanten i soffan så jag såg både flötiga håret o Idol. Kul var e. Har ändå hunnit koppla av vid spisen lagat mat Wok till mig o så du Åsa din o svärfars favoriter tunnpannkaka med hallonsylt o grädde. Bakat lite kakor kokat in plommon o innan det fyllde jag en hink med ogräs från grusgården. Bäst att hålla igång så länge det går. Snart är det nedvarvning med spindelharpan o korsord. Ha det gott

2009-09-08 @ 21:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0