slapphelg

en riktigt slapphelg blev det nu!
I går blev det inte mycket gjort.. damsög lite, diskade och fixade datorn, det var det enda jag gjorde.
Och nu har jag precis klivit upp ur sängen.. vaknade när Adde gick upp vid 7.30, men gick upp först nu. Riktigt skönt!

Det enda som står på shemat idag är tvättstugan om några timmar.
Vi fick för oss att vi hade bokat tvättstugan i fredags, så vi sorterade tvätten och gick ner till tvättstugan. När vi öppnar dörren står en kille med MASSOR av tvätt där och slänger precis in två maskiner. Han blev rätt paff när vi kom där med tvätt och tänkte tvätta. Men det visade sig att vi hade tagit fel på dag. Haha!




Kommentarer
Postat av: Leende svärmor

Skönt att du får ta igen dig ibland. Ser ut som kissarna funnit sig tillrätta ordentligt o är som vanligt. Bagheera lika trulig som han brukar vara o Tuss lika kelig. Vi var en sväng till stugan idag. Kom mitt i en regnskur men inget hindrar en skogstokig kärring. Lånade Peters regnjacka o provade mina nya gummisar(köpta förra året men då var jag för lat) som går om de feta vaderna. Tack BILTEMA. Vandrade sedan en liten tripp o kom ut med en halv kasse svamp. Hade god hjälp av Muffe tror han börjar fatta att det är kantisar jag vill ha. Ok han markerade även taggisar men de duger ju de också. Kan tala om att även trattisarna är på gång. Visste inte att de fanns vid stugan men kanske gästar de bara på grund av allt regn. Nu ska jag fortsätta med lite kul terapi, ogräset på grusgården. Man mår så bra när det är gjort. Ha det gott!/Kramisar

2009-09-06 @ 16:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0