Helg igen!

Ja, då var det lördag igen.
Låg kvar  lite extra länge i sängen i morse, ska nog göra det i morgon också. För nästa vecka börjar jag på nytt schema, vilket betyder att jag måste gå upp kl.5, så jag passar på att sova lite extra nu!

I går kväll hade jag fredagsmys själv med katterna. Adde var på personalfest(!?), och kom inte hem förän sent. Så jag laddade med chips och dip framför Idol. Anders, Laila och Andreas förgyller kvällerna verkligen!

Sen började ju "Kändisdjungeln". Eftersom jag inte hade nått bättre för mig, så kollade jag på det också. Men jag vet inte om man kan kalla det "Kändisar" som är med... De som mest kan kalla sig kändisar är väll programledarna..
Sen tyckte jag det var lite dåligt, för på reklamen har man fått bilden av att man som tittare ska bestämma vad de ska göra. Men det ända inflytande tittarna har är ju å rösta om vem som ska göra nästa utmaning...



Längtar till ikväll.. Vi ska äta bakpotatis. Det som är så jäkla gott, och vi har inte käkat det på hur länge som hellst.. ska bli så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0