bullbak

håller just nu på att baka kanelbullar.
Det är ju inget man gör varje dag, så vi får se hur resultatet blir sen, hoppas att de blir goda!!
Såg på nyhetsmorgon i morse, där bakde de bullar på kallt degspad och så sa han att man inte skulle smälta smöret, utan att det skulle vara rumstemererat. Försökte leta reda på det receptet som han använde sig av, men hittade det inte.. så nu har jag höftat lite och hittat på ett eget recept, så jag hoppas att det blir gott nu. Annars blir jag besviken.

Här i Åre har det snöat hela helgen. Som tur är har det inte lagt sig här nere i byn än, men på fjällen så är det helt vitt nu! och den vita gränsen drar sig bara längre och längre ner...
Tur att Adde bytte till vinterdäck på bilen för några dagar sen!

Nu ska jag fortsätta med bullbaket!

Avslutar med en fin bild på mammas och pappas katt Doris:

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, söt kisse!! =)

2009-10-05 @ 08:08:17
Postat av: Anonym

vad gott med bullar!!! =)

2009-10-05 @ 17:32:12
Postat av: lillasyster sara

det är inte mammas och pappas katt ! det är min katt! :O

2009-10-06 @ 16:55:13
URL: http://kaarlssonsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0