snart tomt

Idag har jag läst C-uppsatser så det har stått härliga till!
Men det är ganska tröttsamt, så jag tog mig några powernaps därimellan! haha.

Den sena eftermiddagen har ägnats åt att packa!
Återstår ju bara två nätter kvar i lägenheten!

Så det börjar bli väldigt tomt nu!
Men det ska bli så kul att flytta så man står ut.

En sak som är ganska dålig med att flytta nu är att jag precis har hittat världens godaste pizza här i stan.
Det är vanlig pizzagrund, alltså tomat och ost. Och när den är klar så kommer det till salla, oliver, rödlök, tomat, gurka, fårost och tzatsiki ovanpå. Den är så grymt god!
Känns inte så lovande att få dille på pizza nu, eftersom en pizza i Åre går på 100-140kr.
Sjukt dyrt!!

Nu ska jag fortsätta packa lite här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0