hahaha

Det har varit en fullspäckad vecka dethär!
Fyra dagars praktik, och den enda lediga dagen var jag på uppdrag i värmland och satt 83 mil i bilen...
Så det är riktigt skönt att denhär veckan är över nu!

På måndag är det sista dagen på praktiken.
Kommer verkligen sakna dem när jag flyttar till Åre, de är bara för bra!


Nu är det ju dags för Eurovison Song Contest!
Och jag höll på att skratta ihjäl mig när jag kollade på semifinalen i går.

Detta är Serbiens bidrag. Tror inte att de gick till final.. så ni får kolla på den här videon.
Lyssna på vad han sjunger i refrängen... första gången runt 0.50 in i låten...

Hahaha*
Det måste ju vara Josef Fritzl som skrivit låten...
"...Ner ner ner ner ner i källar'n..."

Hahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0