en tröttis!

Okej, den senaste veckan har varit den segaste i hela mitt liv.
Alltså inte att dagarna segar sig förbi, utan att jag är så sjukt trött!
varenda dag har jag sovit en stund mitt på dagen och sen gott å lagt mig för kvällen runt 21, och jag har sovigt ända fram tills klockan ringer på morgonen...
Är inte det lite sjukt?!


Nu är iallafall praktiken helt avklarad!
Så nu är det bara den kliniska examinationen och att läsa C-uppsatser som återstår!


En grej som närmar sig med stormsteg är vår flytt!
Om 18 dagar bor vi i Åre!!
Det är verkligen snart!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej nu e jag äntligen tillbaka till bloggen.. hoppas u kikar in o kommenterar igen :) Saknar dina kommentare :)

kramkram

2009-05-20 @ 17:00:15
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: LoEm

Titta gärna på mina bilder som jag tog med min simpla digitalkamera ikväll :)

2009-05-21 @ 00:32:13
URL: http://loem.blogg.se/2009/may/tonight.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0