visning

I går var vår hyresvärd här och visade vår lägenhet för en potentiell ny hyresgäst, så hela morgonen och förmiddagen i går gick åt till att städa och plocka iordning här.
Så nu ser man verkligen att vi ska flytta, det är kartonger lite här och var i lägenheten.
Nu gäller det bara att försöka hålla det ganska snyggt och prydligt ändå i all röra, för på fredag är det en ny visning.

I gårkväll gjorde jag ett armband till min klasskompis Pernilla!
Fick en beställning för jättelänge sen, emn har inte tagit mig tid att göra ett armband till henne. Men i går så blev det av. Och jag är supernöjd med resultatet:



Hoppas att Pernilla gillar det också!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar! Gillar din blogg :) mycket fin! Läs gärna min också ;)!

Nej jag ska plugga träna och hänga en hel del med syrran också pga att alla mina vänner åker till fjällerna och jag åker inte förns nästa vecka :)

2009-03-18 @ 13:49:03
Postat av: Sandra

Vilket fint armband.. gillar din blogg mycket, gillar du min? Ska snart åka till jobbet, vad händer idag då?

kram

2009-03-19 @ 06:37:43
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Frances

Tack :)

Ne jag sitter i iphoto och leker runt eller Picnik har inte riktigt orkat lära mig photoshop än :P

2009-03-19 @ 12:37:34
URL: http://flamingoforce.blogg.se/
Postat av: Evelina

Super fint armband :)

2009-03-19 @ 12:58:21
URL: http://evelinagustavsson.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

Jaa tack för armbandet det är jättesnyggt, du är så duktig på smycken:)

2009-04-01 @ 15:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0