när ska jag lära mig?!



Måste börja med att säga att jag tycker det är riktigt kul att så många vill vara med i utlottningen av armbandet.
Jag drar en vinnare på fredag eftermiddag/kväll någon gång.
Vill du också ta chansen att vara med i utlottningen?!
Klicka här!




Vilket härligt väder det har varit idag!!
Då är det synd att man måste jobba hela dagen, och bara se solen genom fönstret.
Men vi har iallafall varit ute på en härlig prommenad runt byn nu ikväll.

Men det är en sak som jag inte har lärt mig än...
Att jag måste dränka mig i myggmedel innan jag går ut på kvällarna.
När ska jag lära mig det?!!?
Det vimlar verkligen av mygg här!
Och de biter igenom kläderna hur lätt som hellst.
Det är inga små bett de gör heller.
Usch!


Kommentarer
Postat av: Gnälliga svärmor

Ser bara en mygga på bänken eller är det en barbie docka????

2009-06-24 @ 23:11:54
Postat av: sofieBlom, En blogg värd att läsa. Eller? ;]

jag får typ aldrig myggbett :D

2009-06-24 @ 23:45:46
URL: http://chaarmigast.blogg.se/
Postat av: Mamma

Lilla gumman du har flyttat upp till MYGGEN! Här har jag varken sett eller hört någon.Puss

2009-06-25 @ 17:49:35
Postat av: Anonym

Fin bild!

2009-06-26 @ 16:39:27
Postat av: Mikaela

Har nyss startat en tävling på min blogg, kika gärna in och va med :)

2009-06-26 @ 19:50:35
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Usch jag avskyr mygg! Lider med dig.

2009-06-26 @ 20:02:11
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com
Postat av: Tjatiga svärmor

SLUTA PUSSA ADDE DA



VI VILL VINNARE HA



SJUNGA DO RE MI FA SO LA



VEM VINNER SA



ANGELA



MIKAELA



SKYNDA ILA ILA ILA



Nej det är svärfar som dricker öl idag



PUSSA PUSSLA



2009-06-26 @ 22:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0