FY FAN VA JAG ÄR BRA!

Sitter just nu i bilen på väg till Åre, vårt nya hem!
Har nyss åkt igenom i Borlänge, så vi har en bit kvar, hehe.

I går var sista dagen i skolan.
Alla ville vi veta om vi klarat av den sista kliniska tentan, men vi hade fått information om att vi skulle få reda på det i mitten av nästa vecka.
Det var ingen av oss studenter som tyckte att det var någon bra ide, för vi ville ju få reda på resultatet så man kunde slappna av och släppa dethär nu, om man blev godkänd det vill säga.
När det var dags för avslutningskaffe med klassen så började en av lärarna med att säga:
"jag förstår att ni vill veta hur det har gått i den kiniska examinationen nu...
och ni är alla godkända!"

Fattar ni att det var en tyngd som bara släppte!?!
Fan så skönt det var!

Så nu är jag Tandhygienist!
"Hej, jag heter Åsa och jag är tandhygienist!" haha!

Tre år av slit är äntligen över!

Så nu längtar jag bara tills vi kommit fram till lägenheten i Åre och packat ut alla saker, så att jag bara kan få slappna av!

Kommentarer
Postat av: sandra

Grattis



jag byter blogg idag.. www.vardagslyckan.blogg.se

Hoppas du kikar in o följer mig

kram

2009-06-06 @ 11:33:31
URL: http://sambotjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0