trött och ont i halsen

Ja, jag vet att jag inte bloggat på över en vecka.. dåligt, jävligt dåligt, jag vet...
Men jag försöker komma igen nu!

Har ont i halsen och är sjukt trött nu.
I måndags efter jobbet så åkte jag hem, lagade mat, käkade och sen sov jag hela natten från 19.30 till kl 6 när klockan väckte mig. I tisdags kämpade jag mig igenom en dag på jobbet. Men i går och även idag så är det sängen som gäller för mig... I går sov jag nästan hela dagen, och har sovit hela natten som en stock också, så någonting är det ju som inte riktigt är som det ska... Drog på mig ett par mjukisbyxor och en tröja och följde med Adde till affärn igår, sen var jag helt slut när vi kom hem därifrån.. usch!

Förra veckan var Addes mamma och brar här på besök. Trevligt med besök tycker vi!

Det var ju Eu-toppmöte här i byn också förra veckan. Klimat- och miljöministrar ockuperade Holiday Club och runt sig hade dem nästan 400 poliser.
Jag har aldrig sett så många poliser på samma gång!
Nästan 400 poliser i lilla Åre... kan ni förstå att det var poliset vart man än tittade..?!


Denna vecka är det golftävlingar för hela slanten på Åre GK.
Så jag håller tummarna för Adde...
I dag ska det ju bli lite bättre väder, så vi får hoppas att det hjälper till lite!



Nu ska jag försöka dricka lite te och krypa ner under täcket igen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket!= )

2009-07-30 @ 09:33:57
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: juliaa

sv: jag opererade höger armen för 3 veckor sen och under o efter operationen hade jag dropp och däe drooppet satt har de blevet lite infekterat, hah. men de e bättre nu!!:D



trevlig blogg du har förresten!!(:

ha de bra!

2009-07-30 @ 10:24:50
URL: http://juliajao.blogg.se/
Postat av: Johanna - Fotograf

Sv: Tack för din kommentar!

Jag fotar med en Nikon D300 och oftast ett Sigma 18-50 f2.8 objektiv.

2009-07-30 @ 11:26:34
URL: http://lionfish.blogg.se/
Postat av: Bella

Hej :)

Har ingen aning om vad det är för ras, men visst är den söt! :D

2009-07-30 @ 13:45:37
URL: http://contactghost.blogg.se/
Postat av: Lite torrare svärmor

Hoppas du snart blir bra igen SOLSKEN. Ibsen har gjort sig hemmastadd, men den lilla heta damen får bara göra korta besök. Just nu har de time out och passar då på att fixa pälsen innan nästa omgång. Det blev kärlek vid första ögonkastet för Pixi. Men kan förstå henne den här var det ju liv i det var annat än den surrugat elefant hon haft som kompis i buren sedan Steffe gick bort.

2009-07-30 @ 15:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0