jag är helt borta

Mitt huvud är verkligen helt tömt efter dagens tenta.
Jag vet knappt vad jag heter längre.. Har gjort många knäppa saker idag, där man undrar vad jag tänkte med egentligen. Men saken är den att jag tänkte inte överhuvudtaget, för jag har inte så mycket kvar i huvudet att tänka med..

Så nu ska det bli riktigt skönt å gå och lägga mig!

Blir å hoppa in å ta en dusch nu, så ska jag sova sen.
Blir en tidg morgon i morrn.
Ställer klockan på 5, så får vi se när vi kommer från stan.
Ska ju hem till Addes föräldrar å så först.

Men det ska bli skönt å komma upp dit.
Hoppas bara det inte är svinkallt.. man ska ju hellst kunna njuta av att åka skidor, å inte bara frysa..
Å jag som är så kall av mig också, men jag har packat mycket kläder, med många extra tröjor!!

Datan hänger med upp, så har vi bara bra täckning på bredbandet där uppe så blir det uppdateringar från backen!!
(från stugan, men det är ju nästan backen!)

Förresten, kom på förut att jag har ju jullov nu!
En veckas jullov har jag!
Så skönt!  Å ni andra, Emil å Sara tillexempel.. har ni en veckas jullov nu??
Nä!!
Men det har jag!
haha*

God natt!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ge tips på vad jag kan skriva om i min blogg! :)

2009-01-04 @ 00:07:08
URL: http://elinsyndrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0