Bada

Här har ni beviset på hur kallt det är här uppe i fjällen:




Nu har vi varit och badat på Vattufjäll.
Simmade ett par längder, lekte lite och avslutade i bastun.
Riktigt skönt!!
Så nu är jag dödstrött, tror jag skulle somna om jag la mig i sängen, men vi ska spela lite spel nu en stund, så ett tag till blir jag uppe.


trevligt och fräscht!


Mindre fräscht! haha*


Var ute å lekte med hundarna förut också!
Det var roligt!!
Muffe fick på sig sele och drog pulka. Han var så stolt så stolt.
å duktig var han också, orkade dra jätte långt!!


Här får jag mig en Muffe-ride!!


Eftersom det var så kallt så fick vi istappar i ögonfransarna ganska fort, hehe*



Huden i ansiktet mådde inte så bra efter någon timma ute i kylan. Tur att vi hade skidmasken på oss så att vi skyddade ansiktet lite iallafall.


Här har jag mina favoritpojkar:


Kommentarer
Postat av: renate

Åh vilka söta hundar :)

2009-01-11 @ 09:10:38
URL: http://ttieprenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0