sista dagarna 2009

snart slut på detta året, och ett nytt decenium väntar bakom knuten...
Tänk att det redan gått 10 år sedan millenieskiftet...
jag har sagt det många gånger förr... tiden går sjukt fort!

Jag var ute och fotade lite i förmiddags.. var ledig och har haft fotoabsitens, så jag tyckte det var på tiden med en liten fototripp... Det positiva med min lilla tripp var att det var härligt väder och blev fina foton.. det negativa var att bilen hamnade på verkstad...

nåväl... bjuder på några foton från förmiddagen:









Kommentarer
Postat av: Svärfar Svärmor o Svåger

Du är så duktig på att ta trollbindande kort Solsken!

2010-01-01 @ 22:34:43
Postat av: Emma

Vilka vackra bilder!



Trillade in på din blogg av en slump och ville bara ge en eloge.



/Emma

2010-02-04 @ 17:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0