brödbak och härligt väder

Väntar just nu på att bröddegen ska jäsa klart..
Tanken är att det ska bli grekiskt lantbröd med fetaost i. Vet inte riktigt hur det kommer bli, men jag hoppas det funkar, för det låter ju onekligen väldigt gott!

Pratade med Zara i söndags.. (hon som har hand om våra katter).. fick veta att Bagheera har rymt...
Baghera, din lilla fegis, vad ska du ut och göra??
Så om någon som bor i Västerås ser en rädd svart katt som ser lite vilsen ut så är det nog Bagheera. Var snäll och ta han om honom då, och hör av dig till mig!

I dag är det riktigt fint väder här.. eller det har blivit fint nu i kväll.. får se omd et blir en liten promenad sen när brödbaket är klart kanske..


Kommentarer
Postat av: Blöt svärmor

Skönt att höra att ni får ta del av lite fint väder. Här nere är det blötare än blött storm regn periodvis under hela dagen. O i ärlighetens namn har det regnat en del varje dag senaste tiden. Hörde att det var någon som klassar ut bageriet. Bra jobbat stumpan! Hoppas verkligen att Bagheera snart vill in igen. Kram

2009-08-12 @ 21:38:56
Postat av: lillasyster sara

jaa du är ju inte så bra på det ser jag men nu ska jag ta tag i det. och föresten så behöver jag inte gå iv på gymnasiet jag kommer nu mera gå tre år på logostik och handels programet! :)

2009-08-12 @ 22:11:06
Postat av: lillasyster sara

du jag tycker vi ska ändra min blogg vill ha den i en annan färg :P hör av dig när du kan hjälpa mig:)

2009-08-12 @ 22:24:43
Postat av: lillasyster sara

ja jag har träning halv 7 till 8 men sen är jag hemma:)

2009-08-13 @ 09:57:44
URL: http://kaarlssonsara.blogg.se/
Postat av: Zara

Ja, den busiga katten är fortfarande på rymmen, men nu är hela byn där mamma och pappa bor involverade så jag hoppas verkligen att någon hittar honom snart.

Många kramar!

2009-08-13 @ 12:52:13
Postat av: sandra

hej sötis

gjort idag då?

kram

2009-08-13 @ 20:13:06
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0