äntligen...

ja, äntligen!
För gud vad jag har längtat efter en kebabrulle.
Och idag blev vi bjudna på varsin kebakrulle på byns bästa pizzeria. La Ma Vie!
Verkligen en av de godaste kebabrullar jag någonsin ätit!
Tack Nicolas på Pizzeria La Ma Vie! We will be back!

Efter kebabrullen bytte vi skorna till gummistövlar och for ut i skogen för att plocka lite blåbär.
Allt prat om att det finns björn lite här och där gör att jag är ganska skraj faktiskt. Tur att Adde följde med ut!
Vi hittade ett riktigt bra blåbärsställe... fast det var andra som hade hittat det före oss, så det var ganska avplockat. Men ändå ganska mycket kvar åt oss.




MmmMmm.. Blåbärspaj i morgon kanske?!

Kommentarer
Postat av: Mamma

MMMMMMMMMMM mums vadgott med blåbärspaj.jag kan ta lite.kram

2009-08-06 @ 21:48:10
Postat av: André

Då behöver du åka upp till alla mygg! ;)

2009-08-06 @ 22:18:17
Postat av: Varm svärmor

Ohhh så härligt med lite mygg däruppe måste vara bättre än alla blodiglar som biter sig fast härnere!

Här är det olidligt varmt o tanken på gummistövlar är mycket lockande. Kommer i morgon att för första gången den här sommaren sova i stugan. Enligt Peter var det mer mygg där än vad det var uppe hos er när han var där. Kommer att rapportera sanningen när jag kommer hem. Kan redan nu avslöja att när jag var i Åre hade alla mygg semester på annan ort./Kram

2009-08-06 @ 23:12:51
Postat av: butta

härliga bilder från champagnelördagen..

tänkte att ni kanske hade nån schysst bild på titti som ni kunde ge henne i profilbild på facebook. Kanske den med badrocken och de fina blommiga trädgårdsredskapen...:)



tack för senast. Svårslagen onsdag!



kram

2009-08-07 @ 15:21:23
URL: http://buttazzoni.blogspot.com
Postat av: sandra

hej sötis

haft en bra helg? Vad har ni hittat på ?

kram

2009-08-09 @ 17:26:22
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/
Postat av: Myggbiten svärmor

Kan nu rapportera var de semestrande myggen finns. Kavelbäck 2:1 i Östergötland Motala Kommun har blivit paradiset i myggvärlden. Fulla vattentunnor och sumpiga diken o en o annan fet tant det är livet det. En tjockis kom dock på att man ska ändra PH för de små liven så blir lyckan kort. Ni behöver alltså ej vara oroliga att de återvänder efter ledigheten. Den tjocka tanten är nu ännu större på visa delar av ex fötter kliar kliar kliar Puss

2009-08-09 @ 20:05:12
Postat av: cinthia

hej hej!

tack för kommentaren

:D

nu när jag läste din inlägg blev jag så sugen på kebab!



=(



hoppas att allt är bra med dig ;)

2009-08-11 @ 21:56:21
URL: http://smilingwhiteangel.blogspot.com/
Postat av: sandra

Oki härligt, hur gick det ??



det blev ingen minigolf, ligger hemma med kramper i magen under mensen .. undrar vad det kan vara , vet du?

kram

2009-08-12 @ 19:09:18
URL: http://vardagslyckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0