äntligen hemma

det blev många mil i bilen i går. men det var det värt!
Nu är katterna, Tuss och Bagheera äntligen hemma!

Bilresan gick jättebra, de låg och sov nästan hela vägen, det var bara den första milen som de var lite kinkiga. Sen la de sig på varsitt ställe och sov hela vägen hem!
Verkligen duktiga var de!

Tror att de trivs ganska bra här. Hoppas det iallafall!

Nu har Tuss lagt sig i sängen och myser, så jag tror att jag kommer hamna brevid henne alldeles strax...


Tuss!


Bagheera!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Tanken att bli tekniker hade jag aldrig haft eller kommit på själv utan det var på en studentmässa som jag hittade det och började läsa lite om det. Jag har alltid haft "kli i fingrarna" vad det gäller att pyssla med smått och när jag insåg att det var ett yrke där man fick "pyssla hela dagarna" så var det ju givet för mig. Men visst är tandyrket spännande och vi har ett väldigt nära samarbete med vår klinik (labbet hör till kliniken) och det gör det såklart väldigt mycket mer givande.

Hoppas att du ska trivas bra med ditt yrkesval och orten du flyttat till är ju redan den bästa! Jag ska lägga in önskemål om sommarsemester i Åre framöver :) Fortsatt trevlig helg!

2009-08-23 @ 11:59:51
URL: http://ulltussen.blogg.se/
Postat av: Pustande svärmor

Halloj! Skönt att få se lite bilder på farmors raringar. Visst är det skönt när familjen är samlad!

Vill förbereda er på att vi blir en färre på torsdag 15,30. Det håller inte längre Balou har tjutit hela natten o kan inte komma nedför trappor. Men i morgon då är det fest för då fyller raringen 8år, vi ska fira med kexchoklad och ett dopp i sjön.

2009-08-24 @ 17:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0