vart tog solen vägen?!

Vart är solen??!!
Vi som skulle ut och spela årets första golfrunda nu!!

I går var det ju superbra väder. Riktigt härligt vårväder.
Vi tog oss en cykeltur genom hela stan hem till Addes föräldrar på morgonen. En superhärlig cykeltur blev det.
Stannade och tog kort på två svanar som låg i vattnet vid cykelbanan. Men jag han inte ta så många kort, för de började fräsa och då blev jag livrädd och cyklade snabbt därifrån!
Fågelfobin gäller ju även svanar, så jag var inte så kaxig då inte!






Nu ska vi bestämma oss om vi ska trotsa vädret och ge oss ut på golfanan iallafall, eller om vi stannar inne och tittar på film!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Riktigt kul, han förtjänade verkligen den chansen efter den säsongen han gjort =)



Snacka om hemsk final, HV och FBK är de två lag jag avskyr mest. :P Men jag hoppas att FBK vinner, hellre dom än HV!

2009-04-05 @ 15:28:53
URL: http://hannahpanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0