sommarkänslor!

Trots att jag sitter i lägenhetens minsta rum (klädkammaren), som inte har några fönster så har jag världens sommarkänslor nu på morgonen.
Det kan ha någon att göra med att frukosten bestog av en smoothie gjord på en skvätt yoghurt, en banan, en kiwi och massa vindruvor plus en passionfrukt till det.
Och att jag sitter i kortärmat och trekvartsbyxor!
Pollenallergin gör självklart sitt för att jag ska känna att det börjar bli sommar också, ögonen kliar och näsan rinner.. men så ska det ju vara på sommaren!

Sommar?! - Yeah!


Sitter som sagt i min lilla klädkammare och pluggar.
Eller jag försöker komma på nått bra att tillföra examensarbetet. Men det går inte så bra.
Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva till lite på vår diskussion, men Zara har redan gjort den superbra så jag kommer verkligen inte på någonting att tillföra!

Men jag ger mig inte!
Ska sitta här och lusläsa tills jag kommer på nått bra!

I dag är det näst sista dagen på jobbet. Sista dagen är inte förän onsdag nästa vecka, men trots det näst sista dagen idag. Måste köpa nån blomma eller nått till dem, för att de är så snälla!

Nähe, back to examensarbetet!


Nån mer än jag som tror att det är sommar redan??

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad glad jag blev av och läsa om din härliga morgon! Här var det inte alls lika spännande att stiga upp, det duggregnar och är grått. Så idag får det nog blir en massa tedrickande och en bra bok i soffan :) Hoppas på uppehållsväder när sambon kommer hem så vi kommer ut på vår stavpromenad...hmm 5ggr/v va de visst vi sa på de :oP Kul o se hur länge det håller!

Vad är det du jobbar med??



Tjipp!

2009-04-29 @ 10:55:16
URL: http://flugis.blogg.se/
Postat av: lilla syster sara

vilken snygg bilde man undrar vem som är fotografen! :)

2009-05-01 @ 16:59:22
Postat av: lilla syster sara

vilken snygg bilde man undrar vem som är fotografen! :)

2009-05-01 @ 16:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0