det är mycket nu!

Nu är det sjukt mycket som händer!

Ni såg ju i ett tidigare inlägg ett foto på hur min kalender ser ut denhär veckan. och jag vet inte hur jag ska hinna allt... det är jobb, praktik, tentaplugg inför sluttentan, examensarbete som behöver bearbetas och saker som behöver packas ner här hemma.

Som sagt, sjukt mycket att göra.
Och det märks på mig.
Jag har förmågan att bara sega till när det är stressigt, och när det har varit riktigt jävligt har jag bara suttit i soffan å grinat för att jag inte hinner med allt. Och det gör ju inte saken bättre..
Men nu tror jag att jag fått lite extra energi av att det faktisk snart är över.
Det är som att jag tar av den sista energin nu, för att jag vet att snart får jag ta igen mig lite!

I morgon är det iallaf

Kommentarer
Postat av: Sara

kämpa på tjejen!! Du kommer både orka och hinna med allt som skall göras :) Tänk på att din utbildning snart är klar så får du lite extra energi!! Och imorn får du ha paus när de e hockey o skaffa ytterligare lite =)

2009-04-28 @ 20:26:25
URL: http://flugis.blogg.se/
Postat av: Micke

godmorgon, hoppas att natten har varit god o att du ska hinna med allt som du planerat in ;) passa bara på o njuta av de fina vädret med. kram

2009-04-29 @ 07:26:59
URL: http://metrobloggen.se/mikaelandersson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0