bara 59 dagar kvar!

I dag har varit så sjukt trött. jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var idag.
Förstår ni hur trött jag har varit då??

Har haft både praktik och jobbat, så det har varit en heldag i Vadstena!

I söndags satt jag uppe och Photoshopade halva natten, så i går var jag hur slö som hellst. men jag ville ju inte sova för mycket, eftersom jag var tvungen att somna tidigt för att vara pigg på morgonen.
Så i morse var det också segt.

Efter jobbet kom jag hem till precis nylagad mat! Pasta och köttfärssås, Addes speciallitet!
Sen åkte vi hem till hans föräldrar, och därifrån tog jag mig en joggingtur hem.
Så nu har jag tränat lite här hemma å stretchat å haft mig, och ska strax hoppa in och ta en välbehövlig dusch!

Har inte blivit så mycket uppdatering här på sista tiden, jag vet!
Men det får bli så nu.
Har ju lite annat att tänka på, praktik, jobb, tentaplugg, å att packa saker i kartoger!

Det är faktiskt bara 59 dagar kvar tills vi flyttar nu!
Vilket betyder att det är ännu kortare tid kvar i skolan!!! Gahhhaww!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Vad roligt att det bara är så kort tid kvar nu!!! =)

2009-04-15 @ 08:38:50
Postat av: Carro

Vad roligt att det bara är så kort tid kvar nu!!! =)

2009-04-15 @ 08:39:04
Postat av: Anna

Vad söt liten tussilago!!

2009-04-15 @ 08:39:36
Postat av: Mamma

Mmmmmmmmmmmmm tiden går så fort,snart är ni där , va kul för er . Kram

2009-04-15 @ 20:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0