vardag

nu börjar jag få ett sånthär skönt flow i min vardag igen.
Den slappa sommaren med stort S satte sina spår på mina vanor, vilket har gjort att jag inte haft den självdiciplin jag haft under mina första två år som distansstudent. Det har liksom varit skönare å ligga kvar i sängen extra lång tid på morgonen, kika på nån halvsunkig film till sent på natten å ta en allt för lång tupplur mitt på dagen.
Men nu har jag som sagt äntligen fått ett bra flyt i min vardag. Visserligen lite bättre de dagar jag har praktik på förmiddagen, för då är man ju redan igång, så då är det lättare att bara fortsätt. De dagar jag inte har praktik blir det dock fortfarande en lite för lång sovmorgon på, men jag är på bättringsvägen.
Å det känns bara så jävla bra när man har suttit å pluggat ett tag!
Fan va stolt jag blir över mig själv då.

Å när jag tänker tillbaka på de föregående två åren, så blir jag bara ännumer stolt över mig själv!
Att jag klarat av två år med heltidsjobb OCH heltidsstudier... KLARAT AV!!!
Fan va bra jag är ibland!!



(ego)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0