Tvättkväll

Praktik i förmiddags igen då.
Roligt!

Hem å plugga lite å så har vi tvättstugan nu ikväll.
Har samlat på oss lite tvätt nu.
Brukar ju tvätta det mesta här uppe i lägenheten, men inte lakan å handdukar å sånt, så när det blir för mycket av den varan i tvättkorgarna så är det dags att boka tvättstugan.
Å nu har vi samlat på oss lite annan tvätt också, så det är lite att ta hand om..

Å så är det ju TV.kväll i kväll också.
Både Idol och Filip å Fredrik.
Vet inte riktigt vad jag tycker om deras nya program riktigt, men det är skönt å vila ögonen på. Får känslan av fredagskväll på 1990-talet, när jag såg programmet igår. Nån mer som tyckte det var lite sån kännsla över det??

På tal om tvprogram så längtar jag till hål i väggen börjar. Har sett lite av den Japanska (tror jag det är, eller kinesiska..hum..) orginalversionen, å det är ett såndär hjärndött program som är så jäkla skönt å kolla på, för att man inte behöver anstränga hjärnan ens en liten gnutta. Hoppas bara det blir ett bra program nu när vi svenskar ska göra det.


Sen vill jag bara säga Grattis till Emelie som fyller 22 år idag!
Grattis Grattis!!


Nu ska jag kolla på mina nya idoler..
Juryn!

Kommentarer
Postat av: Fru Frost

Håller med dig ang Filip och Fredrik...småmysigt program som rullar i bakgrunden medans man gör lite andra saker samtidigt...typ bloggar... =0)

2008-09-10 @ 21:33:47
URL: http://frufrost.blogg.se/
Postat av: emelie

tack tack! födelsedagen spenderades på lektioner 8-21, ett hett tips om du behöver inspiration nån gång. Men nattens äppelpajsfika var underbar, du missade verkligen nåt :)

2008-09-11 @ 16:40:29
Postat av: Josefine

fin header :)

2008-09-11 @ 16:43:17
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0