nu har jag varit duktig!

Det blev en städning.. kanske inte storstädning.. eller ja, storstädning av badrummet blev det å sen vanlig städning i de andra rummen.. men det var skönt!
Så nu känner jag mig lite duktig!

Börjar kännas lite höstigt nu också..
tände ljus i morse..
så mysigt!

Adde brukar tycka att jag är lite jobbig när jag ska hålla på å ha tända ljus över allt, men idag har han nog tyckt det har varit okej.. eller han har inte sagt nått annat iallafall, så jag antar att han också tycker det är lite höstigt ute nu å lite trevligt med tända ljus!

Mys!

Kommentarer
Postat av: Ksenija

Svar på din fråga

Jag köpte mina stövlar på Crispin.

2008-09-06 @ 18:06:27
URL: http://kvg.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jaa.. så mysigt med levande ljus!

Aaahh! =)

2008-09-09 @ 09:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0