kristallen

God Morgon!

Kikade på kristallen igår.
SVT tog ju hem 8 av 11 priser, sen fick TV3 två priser och det sista gick till TV4.
Lite dåligt tyckte jag.
Jag hade röstat för Gry Forssell och Roomservice bland annat.
                                                                                                         (foto: TV4)
Och så tyckte jag att det var ett ganska tråkigt program att kolla på.
Programledarna va inte alls så roliga som de själva tyckte att de va.    
Nä, det va inge bra.

Men kul ändå att Peter Settman fick pris. Honom gillar jag!



Nu ska jag käka lite frukost så ska jag dra iväg å skriva ut artiklar sen.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag håller med, Svt har ju inte ens några bra program!

Ha en bra dag!

2008-09-09 @ 09:35:56
Postat av: Sanna

Jag håller med, Svt har ju inte ens några bra program!

Ha en bra dag!

2008-09-09 @ 09:36:14
Postat av: Sanna

Föresten, gillar din blogg! =)

Superfin header!

2008-09-09 @ 09:39:53
Postat av: Lisen

Tyckte att det var helt fel programledare o synd att Stjärnorna på slottet tog hem priset för Underhållningsprogramet :P men man ska väl inte bry sej för mkt xD

Nice header

2008-09-09 @ 11:37:57
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Lisen

Tyckte att det var helt fel programledare o synd att Stjärnorna på slottet tog hem priset för Underhållningsprogramet :P men man ska väl inte bry sej för mkt xD

Nice header

2008-09-09 @ 11:37:59
URL: http://ihuvudetpalisen.blogg.se/
Postat av: Anna

tja, det blir alltid tråkigt när programmledare är helt säkra på att de är jätteroliga. Då blir de så tråkiga!

2008-09-10 @ 11:09:10
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0