här sitter jag å pluggar fortfarande

Fredag kväll, å jag sitter här å pluggar fortfarande.
Mest för att jag är ensam hemma, å känner mig lite duktig nu! haha.

Sitter här och försöker förstå hur man räknar ut Korrelationskoefficienten.
Inte världens enklaste.
Har förstått det mesta, men har kört fast nu, för det är en enda ynklig liten grej som jag inte fattar.
Hoppas att Adde kan förklara det för mig när han kommer hem sen.
För jag måste bara veta.
Kan inte lägga ifrån mig denhär uppgiften å börja med nån annan nu.. är helt inne i dendär nu ju.
Haha, man kan bli knäpp för mindre.

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll!
Någon som ska göra nått kul idag eller i helgen??

Kommentarer
Postat av: hanna

svar: hihi ja visst!

2008-09-05 @ 19:02:47
URL: http://lajdman.blogg.se/
Postat av: sara

jobbigt att plugga på en fredagkväll .. fast jag brukar också passa på när man är själv hemma och ingen vill underhålla en, haha xD

2008-09-05 @ 21:38:34
URL: http://gguldlock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0