Fullt upp!

Idag har jag haft fullt upp.
Besiktiga bilen i morse, vilket gick bra!
Åkte å handlade å slängde lite skräp,
å åkte hem å plugga.

Hade tänkt åka iväg till Carlsund idag för att skriva ut lite artiklar, men jag gör det i morgon istället.
Kan ju lika gärna sitta här hemma å leta reda på dem, å bara åka dit å skriva ut dem.
Så det ska jag göra i morgon, har hittat lite fler artiklar nu, så det blir mer lönsamt å åka dit i morgon. hehe!

Kollade på Miami Ink i går kväll.
Gillar verkligen det programmet.
Killarna är ju så grymma på att rita!
Å vips så ritar de på fri hand på nåns arm, å det blir skitsnyggt!
Åker jag till miami nån gång så ska jag tametusan tatuera mig där!

I vilket fall som hellst, i gårdagens programm kom det in en dam på nästan 80 år och skulle tatuera sig.
Ami som stog i kassan då fick sig en liten chock när tanten sa att hon ville ha en tatuering.
Hon förklarade att hon ville ha ett "A" eftersom hon heter Annie, och så fick det bli.
Ami la fram förslag på teckensnitt och Annie fastnade för ett, men hon tyckte inte om att det var i svart, hon ville ha lite färg, så Ami tonade den i gult och rött.
Vilken supertant!
Hon gjorde inte en min under tiden han tatuerade henne.
Hon gjorde min dag igår!

Nu ska jag fortsätta leta artiklar!

Yippie!
eller inte


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, värsta tanten!

Supermormor!

2008-09-09 @ 09:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0