från pigg å glad till seg å sur

Vaknade kl 7 i morse och var verkligen helpepp på att sätta mig å plugga.
Gick upp å käkade frukost och satte igång datan..
då vände humöret...
mår skitdåligt.
För att inte känsliga läsare ska ta illa upp så kan jag säga såhär, att jag å Adde har bytt roller idag..
så kanske ni förstår vad jag menar..

Hade tänkt åka till Carlsund å skriva ut lite artiklar, men nu vågar jag ju inte åka hemmifrån om jag ska må såhär resten av dagen... hmm. Undrar vad jag käkade igår som magen inte gillade??!



Jaja, fick ringa till FC supporten förut, för att försöka få rätsida på mitt problem.. men de sa att det inte bara var jag som hade problem, och att de jobbade på att fixa till det.. så det var ju skönt. Undrar om Zara fick iväg vårat arbete till handledarn igår då??

Jaja, nu ska jag faktisk lägga mig i soffan med en kudde för magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0