trötter

I går la jag mig i sängen för att kolla på matakuten, å se om mattanterna var lite trevligare i dethär avsnittet.
Men jag kunde bara inte hålla ögonen öppna, blev hur trött som hellst bara sådär, så jag stängde av tv:n å somnade istället.
Riktigt skönt med en låååång natts sömn.
Men när jag åkte till praktiken i morse var jag ju inte speciellt pigg.. hur trött som hellst var jag.
Kanske sov för mycket??
Men efter ett par timmar piggnade jag till iallafall!

Nu ska jag försöka komma på vad vi ska käka idag..
laga det jag bestämmer mig för,
å sen kommer Adde hem från jobbet å då blir det käka.
Men jag vet inte vad jag ska göra..
är svinhungrig redan. men är inte sugen på nått..

får väll kolla arla.se eller recept.nu å få lite inspiration..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0