oktober = bröstcancerkampanj!

Oktober är månaden då bröstcancerfonden har sin stora kampanj.
Jag tycker att det är bra att rosa bandet finns, och att det nu bara kommer fler och fler produkter med rosa bandet på, där en viss del av summan produkten säljs för går till bröstcancerfonden.

Såg på cancerfondens rosabandet sida att det finns massor av rosabandet produkter i år.
Om ni vill kika in på cancerfondens rosabandet sida, så klicka här!

Några produkter med rosa bandet på:


Miniflosser från TePe! Ett måste i varje badrum för ni använder väll tandtråd varje dag??
Och sen Mastercard med rosa bandet på, och här går 0,25% av köpsumman till bröstcancerfonden varje gång du köper någonting med kortet, utan att det kostar dig något extra, bra va??!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ett sånt kort vill jag ha :D

2008-10-01 @ 20:10:59
URL: http://mrmrs.se
Postat av: Anonym

Ja men eller hur :D Finally säger jag bara. Men det är ju inte det enda bra som börjar denna vecka.. KListrad vid tvn hehe

2008-10-01 @ 20:22:41
Postat av: Siolia

Haha, ja boken är faktiskt helt underbar. Man bara skrattar helatiden. Så galen galen...

2008-10-01 @ 20:23:22
URL: http://siolia.blogg.se/
Postat av: Mellis

svar: eller hur, det är bara löjligt!

Då vet jag iaf att jag inte är ensam om att tycka att det är HELT FEL med fru gårman

2008-10-01 @ 21:36:06
URL: http://rainbowtears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0