morgon

God morgon!

Gick upp halv 7 i morse.. eller klockan ringde halv sju, jag gick väll upp kvart i 7 eller nått.. men det är ju ändå ganska tidigt när man inte behöver gå upp så dags.
Så nu när klockan är 09.20 känns det som att det vore dags för lunch snart...
Ganska skönt å gå upp såhär tidigt å göra nått vettigt av dagen..

Sen kommer Emil och hans kompis Anton hit.
De ska in å kolla på hockey i kväll.. LHC-HV71.
Hoppas på LHC!!
Så ska de sova över här tills i morgon, så slipper de åka ända hem till Örebor efter hockeyn ikväll..

Nu ska jag fixa med min seminarieuppgift som jag ska redovisa i morgon..

Kommentarer
Postat av: K

Blev inte så bra för linköping...

2008-10-28 @ 15:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0