idag

gick upp tidigt i morse för att tvätta igen.
Duktiga vi!
Var ju inte så mycket tvätt nu, men det är skönt å tvätta ofta, så slipper det bli jobbigt liksom.

Nu ska jag strax åka iväg å hämta Adde på jobbet!!
Han började jobba idag igen!
Hoppas det har gått bra för honom!


När jag kom hem förut så fick jag med mig en katt upp för trappen.. en av grannes katt.. så jag stannade utanför dörren en stund å strax därpå kom den andra av grannens katt också.. tror iallafall att de tillhör samma granne. Å de bara jamade och ville bli klappade hela tiden.. den ena är en liten helvit kisse med olika färg på ögonen som jag är helt kär i!
Men tillslut var jag ju tvungen å gå in.. klart de ville följa med, men jag fick iväg dem, så jag kunde öppna dörren iallafall och där stog Tuss å Baghera.. de hade förmodligen hört katternas jamande utanför dörren å undrade vad det var frågan om. Å när jag öppnat dörren å gått in kommer den lilla vita katten å vill in, men i vägen stog Tussan och fräste! Haha, så den lilla vände på klacken å gick igen.
Haha! Här ska ingen annan tro att de får komma in inte!


Nähe... hämta min arbetanade pojkvän strax då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0