höstrusk!

Hösten har verkligen exploderat på bara några dagr nu.
I helgen var dte typ bara ett träd ute på gården som hade ändrat färg från gröna till mer gula löv, men nu har vartenda träd gul-röda löv. Det går så fort!
Men jag tycker hösten är mysig!
Gå ut å sparka löv å tända ljus på kvällarna!
Gör av med 4 värmeljus varje kväll, och två vanliga stearinljus på en vecka typ. Haha, mysigt ska det va!

Hoppas på att regnet slutar tills i eftermiddag, för vi tänkte gå ut å ta en skogsprommenad!
Inte riktigt min stil.. men jag fick liksom en sån känsla i morse att jag vill ut å ta en skogsprommenad, så bara regnet slutar så blir det ut i skogen å knata en stund!


Men först ska jag arbeta med vårat PM. Skickade in för handledning i söndags, och fick respons nu.. det var ganska mycket att putsa och ändra på, så det måste göras först.
Bara å sätta igång alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0