då var det snart helg igen!

Ja, det är konstigt hur fort tiden går !
Var ju nyss helg, å i morgon är det redan fredag igen.
Kanske är jag som börjar bli gammal, eftersom jag tycker att tiden går så fort.

I morgon har jag praktik fram till lunch, sen ska jag på Spa i morgon eftermiddag!
Sååååå skönt ska det bli!
55 minuter massage och en öronljusbehandling på det.
Yeah!
Vet inte riktigt vad de ska göra på öronljuset, men det verkar härligt iallafall!


Har suttit med skolarbete hela eftermiddagen idag också.. verkligen behövligt, men nu börjar det kännas lite bättre iallafall! Ska ha en liten chatt med Zara om en stund, om hur vi ska fortsätta med vårt PM.

Sen blir det till att käka lite... får se vad som bjuds idag.. börjar bli lite hungrig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0