Jag är helt tömd nu!

Nu har jag suttit med hemtentan hela jävla dan!
Å jag är inte klar än..
Suck!

Men jag har kommit en bra bit på vägen, å det är ju bra!
Måste se det positiva i det..

Mitt huvud är helt tömt nu. har verkligen pressat ut allt jag har haft här inne. Kan knappt skriva vettiga ord längre, bokstäverna bara flyter ihop å byter plats, tillslut förstår jag inte vad det var jag skrev egentligen..
Det är tur att Adde säger åt mig att verkligen läsa igenom mina inlägg här innan jag publicerar dem, men ibland struntar jag i det å vi vet alla hur det ser ut då.. konstiga stavningar å så.
Å just nu hade det sett förfärligt ut om jag inte läste igenom och rättade till. Vet inte om det är fingrarna också som ger upp nu. Efter en hel dags knappande på ett tangentbord är de inte så pigga längre..

Nu ska jag ta tag i disken, så att vi kan laga lite mat sen.
Men innan maten är det ju Djursjukhuset!!
Weijjj!!
Det är veckans höjdpunkt nu för tiden!
Jag brukar säga det till Adde, skulle va kul om nån typ ringde å frågade vad vi gör, å då säger vi.. Kollar på Barnprogrammen! haha, två 22-åringar som är helt galna i Djursjukhuset!

Nä, nu måste jag vila mina små fingrar, mina ögon och framförallt min hjärna!

Kommentarer
Postat av: mikaela

Ja lite bättre, kan öppna ögat lite mer :)

2008-11-28 @ 17:08:31
URL: http://mikaelabrodin.blogg.se/
Postat av: Miifi

Fin design du har! :D

2008-11-28 @ 19:51:28
URL: http://miifi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0