då var det måndag igen..

Måndag morgon igen då!
Fasiken vad tiden går fort nu...
förra veckan när jag var i skolan så gick ju dagarna hur fort som hellst, och de bara fortsätter å springa iväg.

Det är dags för tvättstugan nu på morgonen,
har redan varit nere å slängt i lite tvätt å ska snart ner igen för å byta.
Ska fixa det sista på PM:et också, så att vi kan skicka in det till vår handledare i morgon, så att hon kan säga att det är okej att skicka till examinatorn.



Var på hockey i går.
Motala AIF mot HF Lidköping.
Min kära kusin spelar ju i Lidköping, så vi var väll nästan ensamma om att heja på bortalaget.
Å de tog en trevlig ledning med 0-3, Lidköping alltså.
Slutresultatet blev dock 7-5, så vi fick ju se många mål!

Ibland var det lite trångt i utvisningsbåset...

..haha!
det roliga var att det satt lika många i Lidköpings utvisningsbås samtidigt!


Nähe, om man skulle ta å gå ner till tvättstugan igen då...

Kommentarer
Postat av: jenny

Hej! Förlåt att jag svarade så sent har inte varit vid datan över helgen..Japp jag såg faktiskt idol i fredags,va rätt bra gillade Annas låt! :) Tyckte du?? :)

2008-11-10 @ 12:18:05
URL: http://jenlen86.blogspot.com/
Postat av: Sanna

haha, det ser trångt å mysigt ut ja..=)

2008-11-11 @ 12:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0