bad update

igår var jag riktigt dålig på att hålla er uppdaterade om mitt liv.. med det är sånt som händer.. haha

Skrev ut massor av viktiga papper igår på Carlsund. Skönt å kunna åka dit å skriva ut!

Eftermiddagen ägnades åt att hitta en lägenhet i Åre. Och det är inte världen enklaste ska jag säga er.
Det bästa vore ju å hitta en hyreslägenhet, så man kan bo i den tills man får ordning på jobb å så, å sen kan man köpa en lägenhet. För insatslägenheter finns det gott om, å snygga är de också!
Finns det ingen vänlig själ där ute som har en hygglig lägenhet i Åre som ni känner för att hyra ut ett tag??

Nu tänkte jag ta en sväng på stan å försöka hitta en bra julklapp åt Adde.. Inte värdens enklaste det heller..
Nån som har ett bra tips??

Kommentarer
Postat av: Pernilla i Degerfors

Hej hej!

Nu blir jag nyfiken, ska du och Adde flytta till Åre? Eller är det semester :)Såg att de sökte tandhyienister i Åre.

Plugga på



2008-11-27 @ 10:41:41
Postat av: Z A K I Y A

köp något som du skulle vilja ha :D

2008-11-27 @ 11:59:02
URL: http://zakc.blogg.se/
Postat av: Jannie

Skulle bli jätteglad om d ville hjälpa mig att välja den bilden som du tycker bäst om!



Ill see you there! ;)

2008-11-27 @ 14:56:22
URL: http://chirlii.blogg.se/
Postat av: kajsa

jamen eller hur! man dör en smula! lätt det hetaste gud har skapat, må jag säga

2008-11-27 @ 21:38:28
URL: http://rhinestonehormones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0