söndagsgolf

Adde och jag hade bokat golftid i morse klockan 10 över 9. Jag måste erkänna att jag inte var supersugen på att gå ut i morse när jag vaknade eftersom det var skitväder ute. Men vad gör man inte...
Väl ute på golfbanan var det ganska  skönt, även om det kom lite regndroppar på oss.
Jag gjorde ingen super runda direkt, och efter att jag spelat skitdåligt på tre hål i rad så hade jag tappat humöret.
Adde gjorde sitt bästa för att jag skulle bli på bätter humör, vilket inte hjälpte. Men jag blev på lite bättre humör när han på ett hål slog bollen, och vi hörde att den tog i träet, men vi hörde inte att den landade, för den fastnade i träet! Vi stog och väntade på att den skulle landa någon stans, sen tittade vi upp i granen och såg bollen på en gren!
Det var kul! Sen spelade jag sitdåligt även efter det, men jag var ju på bättre humör iallafall!

Måste skicka tillbaka min nya Mp3-spelare...
Suck!
Jag får inte igång den och den laddas inte ens...
Jävligt surt, jag som hade längtat efter att få lyssna på radio ur en bra spelare i morgon på jobbet, och slippa den jag har som det bara glappar i. Men men, hoppas jag får tillbaka den snart!

Igår lagade jag å Adde potatisgratäng och kött till middag.
Shit va gott det blev, inte viste jag att vi var sånna proffs i köket! Vi kanske borde ängna lite mer tid där..?!
Och såsen vi gjorde var himmelsk!
Hoppas att den bakade potatisen med räkröra idag blir lika god den!

Måste säga Grattis till Marie och Emir som blev föräldrar till lilla Selma i dag!!!
Hoppas allt är bra med er!
Jag längtar tills jag får se det lilla pyret!!
Så nu är det dags att jag jag börjar sy, eftersom jag lovat Marie att jag ska fixa en ammningskudde åt henne.. Trodde ju inte att hon skulle komma ut än..
Och så blir det bäbisklädsshopping snart igen!!

Dagens ord:
Ååååhhh!     -min reaktion på Maries sms, efter födseln.


Här kommer lite bilder på golfbollen i trädet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0