pizza och kattdate!

På jobbet idag fick jag stå i Testen..
har bara stått där en gång förut, men det var faktiskt riktigt kul.
Märkte knappast att jag inte hade någonting att lyssna på idag, eftersom min nya Mp3-spelare var trasig och min gamla ochså är trasig så fick jag vara utan. tråkigt!
När jag kom hem från jobbet åkte vi å köpte pizza!
Vardagsmys!
Var så jäkla sugen på pizza hela dagen, så det var bara det alternativet när Adde frågade vad vi skulle äta idag.
Pizzorna vi fick var så jäkla stora, skulle kunna tro att det var familjepizzor. Så nu har vi lunch i morgon oxå.!

När vi var mätta å belåtna tog Adde fram sin nya golfbag han hade fått idag!
Han är så nöjd, så nöjd!!
Den är superfin den nya bagen, en röd och svart Wilson Staff!

Adde skulle ta kort på bagen till sin bilddagboksida, så vi gick ut och tog kort på den eftersom det är så fint väder ute nu!
Då kom det fram en liten kisse till oss, den hade så underbar päls. Och jag såg bara små fina kattungar fram för ögonen!
Tänk om Tuss kunde para sig med den katten tänkte jag och gick in för att hämta den lilla primadonnan!
Tussan följde med ut och tyckte det var lite läskigt att få träffa en stor katt bara si så där. Så tillslut fräste hon till åt honom och han fick lomma iväg igen.
Så kan det gå när man försöker fixa date åt sina katter!

Nu ska jag kika in och se om Lisa har gjort några ändringar i vår Uppsats så att vi kan skicka in den denhär veckan!
Ska bli så skönt när vi får skicka in den!!

Dagens ord:
Kebabpizza!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0