17 Maj!

Grattis på födelsedagen Norge!!
Kan man kalla det födelsedag föresten?? Det borde man kunna tycker jag!

Tre Kronor va så nära, så nära...
Det är ungefär som med LHC och SM-guldet...
Tyckte det var synd att Lundqvist blev så dålig.. stackars han!
Men han är ju sveriges snyggaste hockeyspelare ändå!!

Åh, appropå något helt annat.. Jag är så sugen på att tälta i sommar!
Jag kom nyss på att vi har ett tält, så blev jag sugen på att tälta.. det är ju så mysigt!
Fast det är nog skönt om det bara är fint väder och solsken, men hur stor är risken att det är så i Sverige under sommaren?! Inte så stor!! Så jag kanske får komma på nått annat kul istället!

Dagens ord:
Tältsemester!
(Tätt föjlt av Henrik Lundqvist! *MmmmMmm*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0