Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Maria!

Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du
den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar
hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1) Vad gjorde jag för 10 år sedan?
Då var jag nästan 12 år och det man gjorde då var väll att vara med kompisar och dansa hela tiden..

2) Vilka 5 saker finns på att-göra-listan idag?
Spela minigolf, äta glass, shoppa, diska och äta kinamat!!

3) Godis jag gillar?
Choklad, speciellt After Eight

4) Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Skulle ringa till mäklaren i Åre och köpa lägenheten vi har tittat på direkt, skulle inte ens fundera på saken... Sen finns det säkert massa andra saker jag skulle göra, men det skulle jag göra först!

5) Städer / orter jag bott i
Örebro och Motala, Yeah!


Thats it!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Har redan gjort den där :P

woooh, ett till panicfan :D

2008-06-30 @ 20:11:10
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

gick du på deras konsert?: D

2008-06-30 @ 20:19:30
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Victoria

synd :/

var en underbar konsert du missade :D

2008-06-30 @ 20:24:10
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Lexie

tack :)

2008-06-30 @ 21:01:34
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Flodis

Måste få tjuvsvara för jag är ingen bloggare men har strikta order att gå in här och göra inlägg.....Fråga 1, Jobbade med ett antal godingar hade några hemma också. Fotboll innebandy o dans var vad som hägrade för raringarna. Fråga 2,Vakna, jobba,handla, Mc+ In o kolla bloggen skriv skriv skriv. Fråga 3 Haribo nappar är bäst. Fråga 4 Skämma bort mina ungar än mer har det jag behöver för egen del. Fråga 5 Måste påpeka att det var en dum fråga kan ju bli hur många som helst med alla hotellövernattningar osv så jag svarar många från Luleå till Hoa Hin. KLAR!

2008-06-30 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0