snart sommarlov på riktigt!

På jobbet idag var jag väldigt överflödig kändes det som. Christer kom och frågade vad vi ville göra idag, jag å Eda sa att vi kunde hjälpa till på förarbetet å så blev det.. så vi gjorde verkligen inte så mycket. Undrar hur mycket det blir att göra i morrn när det är vår sista dag... Ska faktiskt bli ganska skönt att ha sommarlov nu. Får väll se om jag kan hitta nått deltidsjobb, som jag kan ha under tiden jag pluggar det sista året nu.

Har ju sökt lite jobb som tandsköterska på lite ställen här i trakterna. Fick ett mail förut från folktandvården i östergötland där hon som har ansvaret för personalen mailade mig och skrev att de hade några lediga tandskötersketjänster i norrköping och linköping, men hon undrade också om jag inte kunde ta ut min legitimation nu efter två år (eftersom tandhygienistutbildningen egentligen är två år och resten bara är frivilliga kurser) för i så fall hade hon nog ett vikariat som tandhygienist i motala som jag kunde få... så jäkla typiskt då att Karlstad Universitet har lagt upp utbildningen så att man måste läsa tre år avsett om man läser 120 eller 180 hp. Så jäkla surt!!!
Jaja, hoppas att de får in ett vikariat snart då.

I morrn är det som sagt sista dagen på jobbet, så det blir after work med tjejerna efteråt! ska bli trevligt!!
Hoppas det är fint väder så att vi kan sitta ute. Längtar så mycket efter en kall go cider för att fira att det är sommarlov på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0