trött!

Som jag skrev i morse var det riktigt segt i morse. Blev ju inte bättre när jag kom till jobbet. Hade inte mycket att göra där idag, så det blev mycket tid att bara stå still och vänta. Då blir man så himla trött.
Eftersom vädret var som det var så kom Adde och hämtade mig på jobbet, så jag skulle slippa cykla i regnet. Så snällt av han! Vi åkte till biblan så jag kunde låna lite böcker, men det blev bara en bok, för de andra jag ville låna fanns inte hemma. men jag lånade iallafall boken Iskallt och Stenhårt mina tjugo år i texas fängelser, av Rickard Flinga. Har inte hunnit läsa så mycket än, men den verkar riktigt bra.

Nu ska jag hoppa in till sovrummet och kolla på Sommartorpet. Man får sån härlig sommarkännsla då ju! Sen ska jag sova!!! Det behövs verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0