stressigt

såå, nu har jag varit på mitt coachsamtal. Det var bra faktiskt!
När vi hade suttit och pratat ett tag sa min coach att hon trodde att jag visst skulle kunna få a-kassa, för jag har ju trots allt jobbat heltid i nästan tre år. Hon ringde till a-kassan och skulle höra med dom, men hon fick inte tag på dem just då, men hon fick tag på dem senare. Eftersom hon inte fick tag på a-kassan undertiden jag var där så ringde hon till mig när jag hade åkt därifrån. Hon ringde när vi var hos veterinären med Tuss, så jag fick ringa upp så fort vi kom ut därifrån. Hon sa att de hade sagt att det fanns stora chanser att jag kan få a-kassa.
Hon sa också att jag var tvungen att gå till arbetsförmedlingen idag och anmäla mig arbetssökande, så att jag kan få lite pengar.
Så jag fick åka iväg till arbetsförmedlingen också. Som tur var så var det inget folk där när jag kom, så det gick ganska fort!

Nu ska jag snart tillbaka till min coach, så ska vi fixa allt annat som ska skickas med till a-kassan.

Nu ska jag ta nått snabbt att käka, så ska jag åka iväg till henne snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0