sjukhus

var med Adde till sjukhuset i onsdags och i går. Det gick bra, men vi har ju inte fått några svar än, och till linköping ska han nästa vecka igen för att ta fler kort. Han fick svälja nått radioaktivt ämne, och sedan tog de kort som de ska göra nästa vecka igen. läskigt ställe det var. kommer kort på det längre ner..

Nu ska vi åka bort till mamma å pappa som har kommit till motala nu. De ska sova i husvagnen här under helgen eftersom det är tjejvättern, som mamma ska cykla med mig. Sen kommer min kusin och hans tjej hit också, hon ska också cykla med oss.. ska bli roligt i morrn. Men jag är inte så pepp än, men det kommer väll!

Nu ska vi åka till mamma å pappa!






Addes arm från i onsdags. AJ!



Dörren där vi skulle gå in.. loggan för radioaktivitet mitt på dörren..


Och denna skylt... då ville man ju verkligen gå in..


I onsdags var han tvungen att ligga på högersida i en timma,
medans han fick dricka nån kontrastvätska blandat med vatten. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch!

Ser läbbit ut!

2008-07-29 @ 16:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0