sista dagen!

Nu har jag sommarlov på riktigt!!!
Jobbade sista dagen på dometic i går. Jag och Eda var verkligen överflödiga, för vi gjorde ingenting på hela dagen. vi bara gick runt  och pratade med folk. Lättförtjänta pengar, men man blev ju så trött!

I går kväll var det after work med tjejerna. Vi gick ner till hamnkrogen och käkade lite gott. Var riktigt trevligt.
Blev en ganska kort after work eftersom alla skulle hem och kolla på fotbollen sen.
Vilken dålig match av sverige föresten! De stog ju mest stilla tyckte jag. Känns som att de hade inställningen att de var nöjda med oavgjort, för de hade ju ingen vinnarinstinkt iallafall! Dåligt!!! Nu hejjar jag på holland istället!

Var på anställningsintervju i förmiddags! Verkar riktigt bra faktiskt!

Fick boken jag beställde till Adde idag. hoppas han läser ut den snart, för jag vill med läsa den! (i skuggan av San Siro från proffsdröm till mardröm, om ni inte kom ihåg vilken bok det var..)

Nu ska jag städa lite och så åker vi till Torsö i kväll och firar midsommar där som vanligt! Ska bli kul!!



           



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt med sommarlov nu!!



2008-07-29 @ 16:35:44
Postat av: Anonym

Skönt med sommarlov nu!!



2008-07-29 @ 16:35:45
Postat av: Anonym

Skönt med sommarlov nu!!



2008-07-29 @ 16:35:45
Postat av: Anonym

Skönt med sommarlov nu!!



2008-07-29 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0