impulsshopping och fågelbäbisar


Vi skulle ju bara åka till Jysk.. haha, men det blev lite fler affärer än så.

Vi åkte in en sväng till stan och köpte nya foppatofflor till Adde, var verkligen välbehövligt, han använder sina foppatofflor jämt, året runt, så han har slitit ut sina gamla nu.
Sen blev det två par piké tröjor från Gina till mig. När det är halva priset blir det ju lätt så att man köper två istället för en..
Köpte även en ny kalender till mig, eftersom min förra tar slut nu till sommaren. Har ju kalendrar som sträcker sig över skolåren, blir mycket lättare att hålla koll när man går i skolan då.








Efter stan åkte vi ut till stugan och sköt lite med luftgeväret.
Jag vann inte en endaste av matcherna... Suck!
Fick 36 poäng som bäst på 10 skott.. det är ju hur dåligt som hellst...
Får ta å öva lite i smyg tror jag.








När vi var ute i stugan för ett par veckor sen såg vi ett fågelbo med små ägg i, och idag när vi var där och tittade till boet låg det små fågelbäbisar där!!!
Fågelmamman blev dock inte så glad när vi var framme och tittade, så vi fick skynda oss och ta ett kort och sen snällt gå där ifrån så hon fick ha sina ungar ifred.




Kommentarer
Postat av: veronica

det var mer än coolt, det var asgrymt :D

nej, inga fjärilar i magen, eller jo innan vi dök i, de misstänkte att hajen skulle vara i närheten. när jag väl såg dej var det en hur stor adrenalinrush som helst och gåshud på armarna :D

2008-06-25 @ 16:18:30
URL: http://vonkans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0