examensfest, golfrunda och slutspurt innan sommarlovet!

i går gick jag, adde, emil och sara ut på golfbanan. Var roligt att spela med både syrran å brorsan å så med adde förståss! Gick inte så bra som man kan hoppas, men det gör det ju aldrig för mig, men sara spelade riktigt bra och sänkte sig tillochmed!!

Efter fem timmar på golfbanan i den värmen var man helt slut, men det blev ingen vila då inte.. skulle köpa blomma till Amanda som hon skulle få på examensfesten senare på kvällen. så jag å sara åkte upp till stan å fixade en fin liten blomma till henne. När vi kom hem igen var det dags att bestämma vad jag skulle ha på mig.. det är tur att man har en syster i samma storlek som jag så att man kan låna lite kläder av henne! Var så kul att prova kläder med sara... var ju så längesen vi umgicks. Tillslut hittade vi en bra skjorta och jeans, blev perfekt!

Sen var det dags att åka hem till Amanda! Har inte träffat henne på hur länge som helst så det var riktigt, riktigt roligt!!
Festen var jätte rolig och mycket trevligt folk att prata med. Roligt att träffa Camilla också, var lika länge sen jag träffade henne som amanda så det var lika roligt att träffa dem båda två!!

När vi kom hem igen i förmiddags var det dags att börja plugga igen. Åkte hem till Marie och skrev ihop vad vi ska säga när vi opponnerar på tisdag. Vi kom på att vi kanske borde ha nått att säga om vårt eget arbete också.. det hade vi precis förträngt, så nu blir till att läsa igenom vårt eget arbete för att komma på nått bra att säga. Vi är ju de första som ska bli grillade i morgon bitti, så det är lite bråttom med det nu... men vi kommer säkert på nått bra!

Jag längtar så mycket tills nästa vecka, när skolan är slut och jag har cyklat tjejvättern å det bara är jobbet kvar att tänka på. ska bli så skönt!!
På tisdag blir det skolavslutning med pizza idegerfors, det längtar jag också till!!!

Lite bilder från golfen och en på Amanda!!


Pluggad golfboll i bunkern, så typiskt min otur!


Tripp, trapp, trull. Min, Saras och Emils bagar.


Amanda med sin nya kamera hon fått av pontus i examenspresent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0